Stappen in Tokyo-- How to make out in Japanese

Stappen in Tokyo-- How to make out in Japanese

Het is zaterdagavond en Ferdi, Chifumi en ik hebben besloten maar eens een paar uitgaansgelegendheden in Tokyo op te zoeken. We gaan naar Shibuya, een wijk voor ‘20 something’ waar we eerst in de engelse pub wat fish en chips eten voor een goede bodem ;-).. We hebben gelijk aanspraak met een aantal gasten die met ons mee gaan naar een tent die ik op het internet had gevonden, jazz night. Bij binnenkomst waren we verbaasd, het was wel erg klein! De duizenden spiegeltjes op de bar (die matchte met de scooter buiten) glinsterden alle kanten op en de engeltjes op het plafond roken Lucky Strike. Er werd door een dj ouderwetse jazz gemixt met hiphop, best gaaf. Ook werd er live mee getrompettert, dit was nou niet echt van de beste kwaliteit, wel lachen.

Na twee drankjes was het wel weer tijd voor de volgende bar/ club en de lui die van eerder op de avond namen ons mee naar Club Air. In een hele rustige straat, je gaat een sjiek restaurant binnen en je neemt de deur links, zodra de volgende deur open gaat komt er al gebonk op je af. De kelder in! Het enorme contrast tussen het sjieke, rustige restaurant en de dansende en drinkende menigte op de dance/ techno muziek is geweldig! Ik heb me lekker uit kunnen leven op de dansvloer terwijl Ferdi en Chifumi de laatste twee uurtjes half slapend hebben doorgebracht ;-)

Eenmaal buiten werden we tot stilte gemaand door medewerkers van de gelegenheid, bizar! Bekijk de filpmjes voor een portie herrie in Tokyo.. !

Zondag, na een heerlijk ontbijtje bij Chifumi, zijn we naar Ginza gegaan, shoppen! Nou ja shoppen, schoenen kijken.. Zij heeft dezelfde maat als mij en aangezien 39 als groot wordt beschouwd is het een hel schoenen te vinden.. Hoewel ze een geweldige gids is naar alle grote-voeten-schoenen-winkels ben ik helaas niet geslaagd.

Making out in Japanese

Wel heb ik een leuk boek gekocht; ‘making out in Japanese’. Nou gaat dat niet gebeuren, want de Japanse mannen laten nogal te wensen over ;-) Kan ik in ieder geval tegen de overheerlijke nederlandse snoepjes dirty talk in het Japans gebruiken.

Ik heb geen problemen met kleine(re) mannen maar ze mogen er toch wel goed uitzien en vooral een fatsoenlijk broek dragen! Eerste assessment is het gezicht en daarna het kruis, (in de trein andersom want dan is het precies op ooghoogte) misschien ietwat vreemd maar Japanse mannen schijnen van strakke broeken te houden, maar of hij links of rechts dragend is, is mij toch echt teveel informatie. So to all the Japanese guys; please buy a decent sized pair of pants that doesnt show you privates!

Reacties

Reacties

jos en margret

leuk verhaal weer lisa zo te lezen vermaak jij je wel daar bij die spleet oogjes en met het eten zit het ook wel goed volgens mij nog veel studie plezier daar
groetjes jos en margret

daud

Hehe tsja... verlang je alweer naar huis..

Een beetje wel he

Zafzaf

hoihoi,
weer een grappig verhaaltje leuk! maar nu snap ik het een beetje van die japanse jongens lopen ze daar achter in de mode of voor...? hoop niet dat hun kledingsmaak hier natoe over waait! hihi zo te horen klinkt niet veel soeps ....
ach wel een voordeel... wordt je tenminste niet afgeleid..! of juist wel haha
doeidoei
liefs
zafje!;)

Marion van Halteren

Hoi Lisa,

Zo te lezen vermaak je je goed in Japan.
Je hebt een leuke schrijfstijl.
Veel succes nog!

Groeten van het team FD uit Zwolle

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!