Vrijdag de 13e!!

Lieve allemaal,

Op 11 september heen gevlogen en op vrijdag de 13e arriveer ik weer op schiphol!
Het zijn niet de meest gelukkige data, maar het heeft mij niet weerhouden tot zover een super tijd te beleven in het land van de rijzende zon. Nog drie weken te gaan!

Gezien het de zaterdag na aankomst valentijnsdag is, hebben de meeste van jullie waarschijnlijk wel plannen, daarnaast moet ik ook nog even bijkomen van mijn jetlag en weer settelen in het knusse Deventer.

Daarom wil ik jullie vragen de avond van zaterdag 21 februari in de agenda vrij te houden voor een etentje of borrel.. Details volgen nog!

Kus,

Lisa

Reacties

Reacties

zafzaf

heey lisa,

Ik heb die week vakantie, dus zou je denken dat t me goed uitkomt! maar jammer genoeg gaat t niet want ik ga op wintersport!! misschien kom ik je ervoor dan opzoeken okeej?;)!!!

jeej nog maar drie weken wat gaat de tijd snel he! ga je japan missen of denk je toch wel dat t lekker is om weer terug te gaan??

ben je trouwens al ingeburgerd??? hihi?? en loopt t werken daar lekker??

je had zo veel verhalen waar ik keer op keer van heb genoten, als je weer iets melde op deze site t is echt geweldig!!!

nu hier in nederland was het flink koud geweest we konden hier zelfs schaatsen ongelooflijk haha!!! de forst is omgeslagen in regen dus t valt wel weer mee. school gaat rustig zijn gangetje en tja ik ben toe aan vakantie hihi zit nu midden in mijn toetsweek! volgende week ga ik met school op wintersport in frankrijk en 3 weken later met 10 man naar oostenrijk! haha ik heb mijn vakanties dan dit jaar wel gehad zo zie je ma weer! he;)

Ik heb de reis met school zelf geregeld (was gevraagd of een paar studenten dit wilden doen) ikki natuurlijk gelijk reageren, amders doet niemand het he!;)

nu ga ik nog ff de toets doornemen voor morgen!!

doeidoei
liefs
kusjes
zaphira

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!