Typhoon - stilte voor de storm

Gister was het al een redelijk rustig dagje, ik ben me inmiddels aan het orienteren op de opdrachten, er zijn verschillende mogelijkheden. Omori- san heeft me verteld waar de prioriteiten liggen, dus ben aan het kijken wat het meest aan de eisen van school voldoet. Eind volgende week zal ik een definitieve opdracht kunnen beschrijven.

Ook vertelde Tsukane, de security manager, gister dat er een typhoon vanuit het oosten over Japan komt. Beter niet op de fiets! Rond 15.00 uur (APAC, Asian/ Pacific- time, 08.00 uur NL tijd) zal deze in Tokyo/ Tsukuba aankomen.

Op het moment is het nog rustig buiten, rond de 23 gradenende vogeltjes fluiten, heerlijk weertje om te fietsen. De wind waait al flink door de ondergrondse hal van de Tsukuba Express (TX). Het is een gemiddelde typhoon, rond windkracht 6/7,nog even afwachten. Maar het zal niet al te heftig zijn. Mocht het erg hard gaan, wordt al het openbaar vervoer stilgelegd, maatregelen zijn genomen en vergaderingen bij voorbaat afgezegd.

Toch wel enigszins exciting, mijn eerste typhoon :-) Ik houd jullie op de hoogte!

Reacties

Reacties

Arjen

Ander weer overal op de wereld. Hier hebben we ook al last gehad van tropische stormen en hurricanes. Het is allemaal zo saai in nederland met alleen maar die regen!
ciao ciao

Sjoerd

Hrm, hoop dat het inderdaad meevalt. Maar volgens mij hoest ik momenteel met een windkracht van 3. Je bent weer eens goed druk, zo ken ik Liza :) Succes en waai niet weg! Mis je wel een beetje nu hoor, nu ik weet dat je zover weg bent. Groetjes

Lieneke

Lieve lieve Lisa! Wat een ontzettend leuke verhalen, maar jeetje volgens mij heb je het meteen al super druk daar!!! Maar niet stoppen met schrijven hoor na deze week, ik zit het steeds vol plezier te lezen, en ook wel met een beetje jaloezie! wat een avontuur:) Alleen het eten zou je me niet blij mee kunnen maken(A) Ik ben wel heel erg benieuwd naar wat je precies voor opdracht moet gaan doen!
Ik had vandaag mn eerste tentamen, en morgen autoexamen, spannend! Als ik een autootje en tijd had was ik even naar joe toe gereden;)
Lieve schat, ik kijk uit naar je volgende verhaal!!!
Dikke knuffel en kus!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!