Maandag op kantoor... Bleeegh!!

Maandag op kantoor. Bleeegh!! Van 8.30 tot 17.45 uur op het kantoor zitten, vergaderen en weer achter de pc, terwijl ik facility management juist zo leuk vind vanwege de mogelijkheden rond te lopen door het hele gebouw, het kennen van de vele werknemers/ collega’s. Maar goed, start- up, dus eerst een fatsoenlijk persoonlijk stage plan (PSP), een plan van aanpak voor de komende periode schrijven en de organisatie leren kennen door deze te omschrijven en veel te praten.... Aan het eind van mijn stage moet ik drie verslagen afleveren;

- een persoonlijk stage plan

- een adviesrapport voor het bedrijf

- een stageverslag

Ik ga een beleid opzetten over ‘ the disposal of goods’, oftewel hoe ze alles wat niet meer gebruikt wordt, kapot/ beschadigd of anderzijds weg moet, op een efficiente manier kunnen opslaan en uiteindelijk verwijderen. Op het moment hebben ze een hele vleugel leeg staan, waar al 12 jaar alles maar neer wordt gezet. Met dit beleid moet het mogelijk worden dit gebouw en ook andere locaties in Japan en Korea, op de juiste manier kunnen leeghalen en ervoor kunnen zorgen dat het niet weer zomaar neergezet wordt.

Ook ga ik werken aan een Quality Management System, een kwaliteits systeem dat al wel geintroduceerd is in APAC (short for Asian Pacific; Australie, India, Taiwan etc) maar ze hier nog hun twijfels bij hebben. Ik ga kijken naar de voor- en nadelen van het systeem en de toepassingsmogelijkheden in Japan en Korea.

Gelukkig doe ik naast al dat werk nog leuke dingen in het weekend. Als ik niet ziek ben, zoals zaterdag. Zondag wel lekker Tokyo ingegaan met Ferdi. Yoyogi park! Eigenlijk moet je het zien, heb dan ook wat filmpjes en foto’s gemaakt. Geweldig! Allemaal muzikale mensen die hopen ontdekt te worden, ze slepen hele drumstellen mee, de rock a billy’s (bekend van try before you die) fohn en haarlak en weer andere trommels. Van afschuwelijk vals zingende meiden tot supergave rock/ reggea bandjes.

Ik zou zeggen; check it out!

Reacties

Reacties

chris

Hey Lisa,

Klinkt allemaal heel interessant:) je hebt het daar wel druk. veel werken en veel mooie dingen zien Yoyogi park, ziet er echt heel relaxt uit. Beetje bandjes kijken en vage lui die relaxte shit doen. klinkt goed.
Je bent wel ruim goed bezig, vooral zo doorgaan. Ik zie je binnenkort;)

xxx

Herma

lieve lisa,

wat leuk al die verhaaltjes , zo je gaat het nog druk krijgen op je stage als je al die verslagen moet schrijven!

ik heb voor mijn verjaardag al een ticket naar Tokyo gevraagd , nou maar afwachten of ik die wel krijg.....;)

hoe is het verder met je?

ben je binnenkort weer een keertje op msn?


dikke kus!

Herma

Lisaaaaaaaaaa, lees je mail!

DANKJEDANKJEDANKJE!!

Jolijn

Lies, ongelooflijk!

Ik lees even je reisblog niet en hoppa! Weer een week verhalen erbij en wel goed voor avonturen voor een half jaar! Geweldig! Alleereerst wil ik even zeggen, dat je zo leuk schrijft en dat ik van te voren niet had gedacht zoveel van je te kunnen horen en zien!

Het is nu toch wat wezenlijker, en heb nu toch ietsiepietsie het gevoel om bij je te zijn! Hahaha stom he, als iemand lang weg is, je diegene dan opeens heel erg gaat missen! Zie je wel vaker langer niet, maar ik kan me nu al verheugen op de dag dat je terug zal komen!

Ik vind het zó fijn dat je zo goed opgenomen wordt! Echt waar, hoeveel verschillende namen heb ik al wel niet gelezen joh! Enne op de foto's allemaal lachende gezichtjes samen met jou, fijn!

Hihi wat een dure woorden allemaal over je stageopdracht, maar wel interessant, veel met de computer werken of niet? Hmm jij hebt elke dag last van een houten kont denk ik dan! Gelukkig doe je nog veel leuke uitjes enzo zeg! Wat doe je zoals in het weekend? Kennen ze daar een uitgaansleven? enne trek je dan met mensen van je stage op?

hmm ik zal eens even wat over hier het thuisfront vermelden;)
Ik heb m'n taal en rekentoets allbei gewoon gehaald!!:D dat betekent dat ik mag blijven op de pabo, de helft had hem ongeveer niet of maar 1 van beide. Gister ben ik met Daan naar A'dam geweest, eerst daar uit eten geweest (hihi eerst langs het sexmuseum gelopen natuurlijk) en daarna naar het concert van James Blunt! Super mooi! Hij is goeddddd live!
Verder gaat het best wel goe dmet rijlessen, haha vind het alleen eng om hard te rijden! Mag bijna op voor m'n theorie (13 oktober)
Today heb ik een bril uitgezocht! Jaja! Ik heb weer achteruitgang van m'n ogen. Ja het is niet veel maar toch soms storend, -0.75 en -1 Heb nu een bruine bril met een groen streepje en krijg hem over twee weken binnen. Haha ze zei dat ik een brillenhoofd had, er waren ook zoveeel leuke! Ook een rode, die was moooi maarja ik vond het niet zon hadige kleur... Je ziet hem wel een keertje!

Lien heeft haar rijbewijs en iris ook! Heb al een stukje gereden met Lieneke, leuk joh!
Mama gaat zondag lekker een weekje met joke naar zuid frankrijk, oooohh heerlijk een beetje zon in plaats van verkleumde vingers achter dit verneukte toetsenbord, maarja verschil moet er zijn.
Heb jij eigenlijk mooi weer daaro?:)

Liefste Lies, denk aan je gezondheid, maar je probeert goed en gezond te eten zag ik al ;)
Je blijft ons op de hoogte houden, daar ben ik niet bang voor! Leuk leuk leuk!

Enne als je knuffels of kussen te kort komt, dan ga je maar naar een heel lief dik omaatje (hahahah alsof ze die hebben daar) en vraag je of je voor wat geld een hele stevige knuffel mag ;)

Heel veel virituele kusjes en knuffels van mij voor jou!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!